søndag 7. juni 2009

å å å så ergelig


Strikker denne bamsegenseren i bambino bomullsgarn og kjøpte garn i en annen by. Leita opp garnet selv så jeg kan ikke skylde på andre og nå viser det seg at det er fargeforskjell på det hvite garnet,ikke mye men nok til at jeg mister motet ,så det først i formiddag da jeg skulle strikke armene sammen med bolen Spurte 8åringen min om hun så det ,ja armene er mørskehvite sa ho og bolen lyshvit Dagen ble nesten ødelagt for meg , all den strikkinga på pinne nr 2 1/2 Viser ikke fargeforskjellen på bildet, men var et tall forskjell på innfarginga

3 kommentarer:

Hanne sa...

Det er så kjedelig med slike fargeforskjeller. Håper det ordner seg. Mønsteret var i hvert fall kjempe søtt.

Hanne sa...

Å nei og nei og nei. Ergerlig!
Det er jo ellers en kjempefin genser. Håper du finner en løsning.
Håper også at du får ei flott uke!
Pludrehanneklem

Anonym sa...

Heia Toril:)
Æ har også opplevd å få to forskjellige bl.nr.på garnet, rekte opp og strikka annakvær omg.av hvet nr.Det blir heilt jevn farge på arb,og æ blei kjæmpefornøyd. dermed fikk æ brukt opp alt garnet.
Lykke til.
Synnøve

Powered By Blogger